kurabiyeee Kızlar bebeğim 80 günlük falan parmak uçları bu şekilde 1. Haftasında sarılık olmuştu neden geçmiyor hala vücudu bembeyaz parmakları bu şekilde. Kahverengi parmak uçları haftaya doktor kontrolüm var soracağım. Bu durumu yaşayan var mı aranızda
miracefe748_ kurabiyeee merhaba bebeğinizin parmak ucundaki kahverengilikler geçti mi neden öyleymiş sordunuz mu doktora bizim de şuan parmak ucu öyle inşallah kötü bir şey değildir
babyaframoms Ya benim bebeğimin de böyle 50 günlük bugün farkettim. Doktor size ne dedi ve geçti mi yoksa halen böyle mi?
kurabiyeee babyaframoms kusura bakmayın yeni görüyorum mesajınızı geçmedi ama bazen pembeleşiyor ve öğrendiğim kadarıyla sonradan oluşan doğum lekesiymiş
kurabiyeee miracefe748_ yok kötü bir şey değil ama geçmedi sonradan çıkan doğum lekesiymiş artık takmıyorum kafama bazen pembeleşiyor ama sürekli koyu değil