5aylık oğlumu hem mama hem anne sütüyle besliyorum
Çoğunluk mama verıyorum sütüm yok
Aptamil kullanıyorum doğduğundan berli ama son 1aydır ıctıkten sonra yattı yerden bıle ağzından akıtıyor
Çokta ıcırmıyorum ,tabi hararetlı ıctıgı zamanlarda oluyor ama
Sureklı ağzından akıtıyor
Böyle balgamlı sekılde çoğu
Mama mı ıyı gelmıyor acaba ?
Reflüsü mü var ki ?
Ne alayım başka hiç bir bilgim yok ?lütfen yardımcı olun