perla_ asla katılmıyorum. Eşim kadar ilgili ve ilgilenirken savsaklayarak da değil adamın içinden geliyor öyle güzel bakar ki böyle bir baba görmedim çevremde. Ama yine de beni istiyor yine beni istiyor. Ayrılık kaygısı güvenli bağ kuramama da diyor aynı uzmanlar bu isteğin ama ben buna da katılmıyorum. Annenin ve babanın farklı olduğu geçmişten günümüze bilinen bi gerçek. Bi yaştan sonra değişiyor tabiki babaya düşkünlük vs oluyor ama yine de anne diye ağlamaz mı çocuklar genel olarak baktığında. Sabahtan akşama eğer baba ilgilenirse durum belki tam tersi olur tüm ihtiyaçlarını annenin giderdiğini biliyor bebek. Derdini ifade ederken toplulukta gözümün içine bakıyor ama babası her tatilinde her iş sonrasında 10 aylık erkek bebeğini besler de altını da değiştirir banyosunu da yaptirir gitar da çalar oyunlar da oynatir uyutur da yok olsam babası varsa gözüm arkada kalmaz öyle yani. Ama anne diyor işte analik farki anacım 😂