Merhaba arkadaşlar ikizlerimden biri gece boyu en az 4 kez kalkıyor. Emerek uyuyor başka türlü uyutamıyorum ve gece sürekli olarak uyanıp emmek istiyor. Emzirirken uyuyor ama yerine yatırınca en fazla 2 saat sonra tekrar uyanıyor ve sabaha kadar bu döngü devam ediyor. Var mı yaşayan ya da bir önerisi olan ?