Gokturkmom çocuklarımın isimlerini yazmaya hiç kıyamıyorum burada, neden böyle bir ana oldum 😀 Bir oğlum var 21 aylık, kızımız yolda 37+6 haftalık burada sürekli soruluyor isimler ya da isim fikirleri vs diye ama yazmadım. Gerçi öyle çok değişik isimlerde değil ama şimdiye kadar hiçkimsenin yazdığını görmedim. Analık deliliktir kervanına katılmışım sanırım 🤣