elf560_ yok bakılmadı ben fark eder etmez acile gittim elle muayene etti doktor sonra işte mastit dedi ben işte sıcak su iyi gelir diyorlar gibi bişey duydum dedim ama kesinlikle yapma dedi sürekli soğuk uyguladım ben,göğsümün içinde sanki yumruk kadar taş var gibi hissediyordum