denizzadaa Merhabalar gece termosta mama sıcaklığını sabit tutmak zor oluyor Mamajoo biberon ısıtıcı kullanan var mı memnunlar mı acaba Philips biberonla kullanılabiliyor mu suyu makinada sabit sıcaklıkta tutup gece mamayı ekleyebiliyor muyuz
pivpivpivahmedmuhsin denizzadaa Ben Kiwi almıştım. Bir sene aktif kullandım. Gece gündüz hep prizdeydi. Tavsiye ederim. 💕