4 günlük tatilin ardından bayramda da köye geldik 4 gün de öyle sürdü 8-9 gün kadar kızımla düzenler şaştı. Huyu öyle bir değişti ki anlatamam. Kucağımdan asla inmiyor oyuncaklarıyla oynamıyor hep ağlıyor sürekli ağlıyor aynı yenidoğan dönemlerine döndü. Geçici mi arkadaşlar ne yapacağım böyle çok zordayım. Önceden koyardım yere kendi kendine baya oyalanırdı ağlayınca otururdum yanına yere susardı beraber oynardık ne güzel düzelmişti şimdi başa sardı