Kızım 18.5 aylık son 3 haftadır geceleri 10 kere uyanıyor artık o kadar yoruldum ki bu durumdan bazen sabrım tükeniyor lütfen bu durumla nasıl baş ettiniz sizde böyle şeyler yaşadınız mı benimle paylaşır mısınız ayrıca sallayarak ya da emerek uyuyor ama o kadar çok emiyor ki bazen emzirmek istemiyorum durumuna geliyorum 2 yaşına kadar emmesini de çok istiyorum sizin belki bir kaç cümle söylemeniz bana güç verecek bilmiyorum kendimi gecenin bir yarısı burada buldum