Sevgili Happy Moms ❤️,
Ay sonu oğlum 7. ayını doldurmuş olacak 🐣 Bu aralar çok hızlı bilinçleniyor. Kapı açılınca dışarı çıkmak için heyecanlanıyor 😊 işe başladım daha bir ay olmadı. Öğleleri eve gelme imkanım var beni gördüğü anda kıyameti koparıyor asla yalnız kalmak istemiyor. Yerde yuvarlanarak istediği yere gidebiliyor. Artık iş güvenliği önlemlerini almanın tam zamanı 🙂 bir süre desteksiz otursa da düşüveriyor ama bu kabiliyeti günden güne çok arttı. Ek gıda meselesine gelirsek anne sütü ağırlıklı gidiyoruz. Sabahları yumurta sarısı, lor, anne sütü karışımı kahvaltısı var. Öğleden sonra meyve karışımı ve yoğurt aralarda sağılmış süt ve akşam 5-6 arası evdeyim. Sebzelerden de veriyorum ama çok stres yapmıyoruz bu konuyu.
Sizlerde durumlar nasıl? Gelin sohbet edelim 😊.