anneko2 Kızlar sezaryen sonrası 61 gün kanamam oldu tam bitti dedim 10 gün sonra tekrar başladı çok yoğun kanamam var . Regl mi sizce yaşayan oldu mu? Doktorum dolorex kullan geçmezse muayene çağırdı . Artık bitkin düştüm kanamaktan 😓
ecekrk anneko2 başka bir doktorada git istersen 60 günden sonra bu kadar yoğun kanama normal değil içerde pıhtı vs birşey kalmış olabilir
anneko2 ecekrk korkuyorum artık geçen 3 hafta önce gittim temiz rahmin toplu dedi bilmiyorum başkasına mı gitsem
ecekrk anneko2 bilemedim bence başkasına git benimki bana ped vermişti mesela adet mi oldun acaba diye onu anlamak için yoksa sorun ne vs diye Dolorex ağrı kesici ne alaka kanama saçma geldi
ecekrk anneko2 evet 60 günl geçti acaba adet mi oldun sen dedi ped verdi onun resmini istedi ne kadar doluyor vs diye
anneko2 ecekrk ne kadar doluyordu benim tamamını kaplıyor iimdi biraz azaldı da sabah saatte bir değişiyordum
ecekrk anneko2 benimki regl miydi emin değilim ama şu var sezeryan sonrası 60 gün kanama normalmiş ama çokluğu azlığı değişir tabi
Zynpela ecekrk ben de tam bu konu ile ilgili bilgi arıyordum. 70 gün oldu hala ara ara kanama oluyor öyle çok yoğun değil bu da normal mi acaba
ecekrk Zynpela ne desem bilemedim benimkide 60 gün sürdü ama 60q kadar sanırım normal bir doktora sorun bence