mommandboy hangi şampuanı,nemlendiriciyi kısaca kullandığınız bebeğinize kullandığınız bakım ürünleri neler?
ladiess mommandboy benim bebeğimde de oluşuyor egzama kolunun iç eklem bölgesinde var. Bir de banyodan sonra falan çok kızarıyor bu egzamadan mı acaba
buseie mommandboy 2 aylıkken yüzü bebek egzaması olmuştu özeldeki doktorumuz Atoderm bioderma nemlendirici önerdi onu kullanınca geçmişti şampuan olarak da mustela demişti
canmanayvesuyu mommandboy bioderma atoderm iyi geldi bize beyaz kapak. Şsmpuan en başından beri ecowell kullanıyoruz
metooo Nemlendirici olarak Bioderma atoderm kullanıyorum, şampuan Sebamed. Neyin tetiklediğini de bulmanız gerekir iyi takip edin, çok geçmiş olsun
mommandboy metooo doğduğundan beri var olan bir şey henüz neyin tetiklendiğini bulamadık, emmiyor da. Şu an 11buçuk aylık. Sebamed şampuan cildini kurutuyor mu saç derisini vs?
metooo ladiess evet domatesi ve salçayı fazla tüketirse artıyor, kuruyemiş alerjisi var kendisi hiç yiyemiyor, bünyesinin alışması için benim yememi söyledi doktor ve ben kuruyemişi fazla yersem de egzaması artıyor oğlumun
metooo mommandboy çok geçmiş olsun, her çocukta farklı ilerliyor tabi süreç😔 kuruluk yaşamadık sebamed şampuanla.
vsalazokan Merhaba oğlum 8 aylık şuan ve 4. Ayından beridir egzama ile başımız dertteydi bizim de boyun kısmından göğsüne doğru yayılmıştı hangi doktora gittiysem çare bulamadım araştırmaya götürdüm hemen alerji testi yapıldı yumurta alerjisi çıktı advantan diye bir krem verdi doktorumuz 10 gün onu kullandık yumurtayı da kestik geçti egzamaları ama günde 2 defa nemlendirme öneriyor doktorumuz atopik ve alerjiye yatkın bir cildi olduğu için. Mustelanın stelatopia kremini ve mustela şampuanını kullanıyoruz gayet memnunum doğduğundan beri de değiştirmedim şampuanı
vsalazokan ladiess Araştırma hastaneleri oluyor üniversiteler falan oralara götürebilirsiniz ben Kocaeli’de yaşıyorum burada üniversiteye götürdüm İstanbul’da hangi hastaneler yapar bilemiyorum açıkçası
ylmzebr mommandboy mustelanın atopik cildler için olan şampuanı bioderma atopik cild için nemlendirici kullanıyoruz
asenauras mommandboy bioderma atopik dermatit ciltler için olan kremi yazmıştı doktor bize. Yine biodermanın yıkama jelini önerdi onu kullanıyprum. Ve bunun dışındada kortizonlu krem kullandırmamak için kantoron yağı sürüyorum 3-4 kere hafifledi şuanlık işe yaradı diyebilirim
mommandboy asenauras yıkama jeli ne diye geçiyor acaba ve hangi şampuanı kullanıyorsunuz bebeğinize? pembe yüz yıkama jelini kendim kullanıyorum🌸
ftmaag mommandboy sebamed kullanıyorum. Benim bebeğimin yanağında vardı doktorum advantan adlı kremi verdi 4 gün kullanmamı sonra ara vermemi söyledi gerçekten de 4 günde bitti ara ara tekrarlıyor bazen rujlu biri öpünce falan. Mustela da azdırmıştı onu bırakmak zorunda kaldım
mommandboy ftmaag sebamed cildini kurutmuyor değil mi? yorumların bir kısmında o şekilde yazanlar olmuş. nemlendirici olarak herhangi bir şey kullanıyor musunuz?
Kubratryki mommandboy mustela stelatopia şampuan ve krem kullanıyorum memnunum egzama kanayacak kadar ilerlediyse doktora gözükmenizi tavsiye ederim kortizonlu krem reçete eder gerekli görürse