Merhaba kızlar 10 gün önce kızımda üst solumum yolu enfeksiyonu belirtileri başladı burun akıntısı ve tıkanıklığı çok hafif öksürük ama burun akıntısı hala geçmedi ardından dün gece yüzünde kırmızı noktalar oluştu ve bugün tüm vücuda yayıldı avuç içlerine kadar tabi bu süreçte antibiyotik aferin dolven içti. lekeler oluşmadan önce ilaç vermeyi bırakmıştım bıraktığımın ertesi günü başladı doktora götürdüm bugün tahlil istedi tahlil temiz fakat kızamık tahlili henüz çıkmadı resim nasıl yükleyebilirim anlayan varsa yorumlayabilir mi kardeşi de var üstelik 7 aylık o aşısız henüz 🥺