Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık oldu 2 hafta önce çok kötü hastalandık ikimizde virüs kaptik sütüm gitti damla damla geliyor süt artması için ne yapmalıyım bestlak bol su ama uyku düzensiz bebeden dolayı duş alıyorum hergun artmıyor en etkili yöntem nedir