Arkadaşlar bende çok işe yaradı Insallah sizin bebislere de şifa olur sizinle paylaşmak istedim. Bebeğime kullanmadığım gaz damlası kalmadı her denilen bitki çayını denedim Aynı zamanda humana Çay da içtim kendim için de sütten gaz kesen damla kullandım bebeğim sancıdan kaka da yapamıyordu. Zinco damla kullanmaya başladım en son yine umut yok acaba poposu acıyor ondan mı yapamıyor diye düşündüm çok ağlıyordu çünkü gaz sancıları oluyordu hametan merhem sürmeye başladım. Mucize gibi bir şey onu kullanmaya başladıktan sonra bebeğim hergün 1 ile 4 kez arası kaka yapmaya başladı gazını Kendi çıkartıyor ve maşallah gaz damlasını da kestik. 70 liralık pahalı damlalar aldık neler denedik çözüm 10 liralık hametan oldu. Yağlı olan merhemini alacaksınız bebeğin poposuna hafif dairesel hareketle masaj yapar gibi sureceksiniz daha sonra popo arasına bir miktar bırakın kremi yoğun kalsın bezle beraber çekiyor serçe tırnak yarısı kadar sürüyorum ben öyle kalıyor popo deliği hem nemli artık rahatladı yavrum size de şifa olsun denemekte fayda var 2 ay 9 günlük bebeğim 10 günü gecik bu yöntemi kullanıyoruz rahatladık çok şükür 🙏😘