Nurnur41 Her gün duş, nemlendirici krem, gül suyu pamuklu ince kıyafet, serin tutma vs. Bunları uyguluyorum fakat önünü kesemiyorum bunlar haricinde neler yapıyorsunuz merak ettim birbirimize fikir olur belki…
Feyzosumunannesi Nurnur41 Doktorumuz sadece gül suyu ve bol bol duş aldırın demişti. Krem,pudra vs gözenekleri tıkayıp daha kötü yapabilir. Her krem için söylemiyorum bunu ama doktorunuza danışmadan kullanmayın.
Nurnur41 canmanayvesuyu geçen yaz çok olmuştu ama okadar ilerlemesini istemiyorum şuan alnında ve boyunda çıkmaya başladı 😞
Nurnur41 Feyzosumunannesi evet bizim doktorumuzda öyle demişti bizim İsilik ilerleyince mantara döndü bu sefer kortizonlu kremler vermeye başladılar tekrar aynı seyleri yasamaktan korkuyorum açıkçası burda belki farklı yöntemler vardır bir umut😕
Feyzosumunannesi Nurnur41 En doğru cevap doktorunuzun verdigidir emin olun 😚 Çok geçmiş olsun inşallah ilerlemez. Hangi şehirde yaşıyorsunuz ? Şimdiden isilik olduysa 1 ay sonra ne olacak bu minnoş
Nurnur41 Feyzosumunannesi teşekkür ederim, aynı fikirdeyim :) istanbuldayım aslında klima işi çözerde onada imkanımız yok şuan vantilatörle idare ediyoruz en serin odaya geçiş yaptık inşallah ilerlemez 🌸