aycats Benim bebeğimde reflü var. Doktorumuz alerjik bebek reflü olur dedi. Gündüz kusmalar dışında geceleri reflüden dolayı çok ağlıyordu. Doktorumuz kıvam arttırıcı verdi onu kullanırken baya azalmıştı kusmalar. Mamayı temin etme sıkıntısından ve gaz açısından iyi gelmediğini düşündüğüm için alfaminoya geçtik. Alfamino koku ve tat olarak diğer alerji mamalarından daha iyi. Ancak şöyle bir durum var ki Evolvia aslında kıvam olarak yoğun bir mama alfaminoya geçince kıvam arttırıcı ile kullanamama rağmen reflüsü çok arttı. Şimdi alfamino mama, kıvam arttırıcı ve gastrotuss baby şurup kullanıyoruz. Kusması bitti çok şükür. İsterseniz doktorunuza bi danışın. Belki mama değiştirmeden şurup ya da kıvam arttırıcı başlayabilir. Bizim kullandıklarımız sırayla arttı hepsini bi anda vermedi.