_tospikannesi Ya kızlar yediklerime çok dıkkat etmeye çalışıyorum ama gaz nerden oluyorsa bende de fazla oluyor. Bebeğim sanki yeni doğmuş bebek gibi gece gündüz çok sancılı 1 haftadır gece hıc uyumuyor sancıdan bu normal mi ya ne yapmalıyım artık çok yoruldum
0082_736 Belki başka bişey için ağlıyodur diycemde illaki anneler ne için ağladığını anlar 😊oluyomus demekki küçükken kolik bı bebekmiydi
_tospikannesi 0082_736 karnına bakıldı ultrasonla yoğun gaz var denildi ama kullanmadığım damla kalmadı fayda etmiyor 🙁