newmommyela Kızlar bu aylarda bebişlerinizi nasıl uyutuyorsunuz Allah aşkına yardım edin ya 😢😢😢 sadece kucakta pişpişleyerek uyuyor ve koyduğum an uyanıyor kucağımda 2saat uyuyor öyle ne ben yatabiliyorum ne de bırakıp bir iş yapabiliyorum
JanJan_ newmommyela uyutamıyoruz😅 bir günü bir gününü tutmuyor malesef gündüz uykularımız çile bir gün çok güzel uyuyor bir gün hiç uyumuyor mesela bugün toplasan gündüz iki saat uyumamıştır. O yüzden bu saate kadar uyumadı huysuzlaştı şimdi ayağımda sallıyorum bir umut uyur diye
dkarad newmommyela bizdede aynı maalesef yanında yatınca uyuyo yada kucağımda onun dışında en fazla 10 dakika dışarda arabasında uyuyo sadece bugün uyur diye diye hergün ümitliyim😅😅
Senakara-1996 Yatağa koyun ağzına emzik verin elini tututun elini oksayin yanaklarına dokunun kendisi uykuya geçiş yapacaktır hep kucakta yatarsa hep alışır ağlarsa eyer sağ yada sola çevirin sakinleşsin