24 ayını yeni dolduran bebeğim özellikle son 10-15 gündür kelime dağarcığı aşırı arttı, 2 yaşına girmeden 50 kelimesi ancak vardı ama şu an her gün yeni bir sürü şey söylüyor ve gün içinde söylediklerimizi çok fazla tekrar etmeye başladı fakat 2li cümleler hiç yok(anne gel, baba git gibi) tecrübeli annelere sormak istiyorum; bu şekilde hızla kelimelerin arttığı zamanda konuşmaya başlaması yakın mıdır😊