Kızlar 2 bucuk yasında kızım var 2 yasına girdiği zaman herşeye aglıyordu biraz durulmustu şimdi tekrardan aglamalar cıktı bugün parka götürdüm yemin ederim burnumdan geldi sokakta afedersiniz otu boku bahane edip yerlere yatmalar kucaklayınca kafasını geri atmalar beni bırakıp aglayarak kacmalar ne dediysem beni aglamaktan duymuyor bile belli bi süre agladıktan sonra biraz rahatlıyor ama insan delirecek gibi oluyor herkes bize bakıyordu zaten siz bu durumlarda neler yapıyosunuz evde bu kadar zor olmuyor ama dısarda cok zor birde eve girmek istememe var oda ayrı kriz sebebi gercekten ne zaman bitecek bu krizler cok yorucu bişeymiş