aysem1205 Kızlar kızım 4 haftalık oldu tam 30 günlük. Bugüne kadar iyiydi ama bugün sürekli katıla katıla ağlıyor memeyi reddediyor sadece ağlıyor uyumuyor neden böyle yapıyor olabilir atak haftası mı
Deryaderya3 aysem1205 bızde de 8 haftalık atak haftasondayızz hep bır aglama gaz problemı ama 4. Hafta atagı hıc duymadm