suheyla92 tubyya tatli badem yagi denediniz mi guzel nemlendiriyor egzamaya da iyi geliyor eger asiri kuruluk egzama kaynakliysa rahatlar bebisiniz
prensesdiana tubyya mamaaura diye bir marka var ona bi bakın isterseniz yenilebilir olduğunu yazmışlar. Takip ettiğim doktorlardan birkaçı bu markayı önerdi. Elimdeki bitsin ben de bunu alıcam
Enlsr tubyya yemin ederim onların adı var . Çocuğunu seviyosan değer veriyorsan kuzum Kesinlikle bioderma kullan. Mustela mahvetti benm çocuğumu uzak dur kesinlikle
tubyya aadennn nemlenditdiğini hissediyormusunuz? Babyton sürdüğümde sanki etkisi yokmuş gibi geliyor bana o yumuşaklığı çok hissedemiyorum
aadennn tubyya cildi zaten yumuşak ben memnunum gün içinde yüzüne banyodan sonra tüm vücuduna sürüyorum
gokcemevaa prensesdiana bi eczacı influencerde görmüştüm bende her ürününü öneriyor içeriği çok temiz diyordu bebeğinin poposuna da temizleme sütü varmış onu kullanıyormuş silerken. Bende merak ediyorum ama almadım evde o kadar çok bakım ürünü oldu ki eşim çıldırmak üzere 😂
littlebabygirl tubyya kızımın cildi aşırı kuruydu kabuk kabuk dökülüyordu Bioderma atoderm kullandık bir tek o iyi geldi
prensesdiana gokcemevaa elindekini bitir madem alma adam çıldırmasın😂 bende bioderma var sadece nemlendirici bitmek üzere bitsin onu alcam bakalım nasılmış 😂
ozggg Ben doğduğundan beri bepantholün bebek nemlendirici kremi ile bebek vücut şampuanını kullandım. Onlar iyiydi. Şimdi değiştirdim, sebamede geçtim. Onu deneyeceğim