Eslin_26 Emzirirken hamile kaldinuz mi kaldiysaniz ne yaptınız kızım 8 aylık , göğsümde aşırı süt birikti kızım içince zayıflıyor kesmem mi gerek hemen yoksa devam etmeli miyim bilmiyorum biriken sutu nasıl onlefiniz
Tuba Eslin_26 Bende emzirirken hamile kaldım oğlum 11 aylıktı. Doktorum ve ebem ilk gebeliğimde riskli geçmediği için bu gebeliğimdede her şey yolunda gittiği sürece doğuma kadar emzirebilirsin demişlerdi, fakat 7 haftalık hamileyken sütün tadı sanırım değişti çünkü oğlum kendisi bıraktı emmeyi.