annesininkuzusu_1402 1prenses26 1 sene bende düzenli kullandım oğlumun sırtında tüylerme oldu sampuandan kaynaklı olduğunu düşünüyorum çünkü saçlarını hızlı uzatıyordu bıraktım sampuani ama omzunda ve kollarına doğru da killanma oldu sonrasında
Eylulzeynep8 1prenses26 genital de tuy var ama koltuk altında da varsa bir doktora gidin şampuanla değil de erken ergenlikten olabilir
1prenses26 Eylulzeynep8 genital da da var koltuk altında dq önce sırtında başladı ama salak gibi anlamadım abim sağlık personeli kaç defa bu şampuan tüy yapar saç uzatan şey tüy yapar dedi dinlemedim
Eylulzeynep8 1prenses26 Sırtı çok önemli değil şampuanlaysa bıraktığınız da durur endise etmeyin inşallah zararsız dır
1prenses26 simseklivekalpli evet bende size yazacaktım şimdi sonuçlar çıktı temiz çıktı çok şükür doktor şampuanı direk at çöpe dedi o şampuan yapmış yani canım
simseklivekalpli 1prenses26 🥲 teşekkürler ben resimlere baktım omzunda falan zaten kıl varmış. Arkadaşa sordum değerse direkt yıkıyorum ama suyla dokulenden bişey olmadı bizde diyor.
annesininkuzusu_1402 1prenses26 tüyler dökülür muymuş kendiliğinden peki, kalici mi bisey verdi mi krem vs acaba
Leyla54 1prenses26 merhaba benim kızımda da tüylenme oluştu araştırdım tüylenme şikayeti olan çok olmuş ne yaptınız acaba bugün Endokrine de götürdüm çıkan sonuçlarda sorun yok şükür bir kaç sonucu da haftaya çıkacakmış
kkubs O zaman tüm şampuanlar mı tüylenme yapar diyoruz ben anlamadım? Ben suan bioderma abcderm kullanıyorum, sonrasında Mustela aldım ona geçeceğim ama hepsi yapıyorsa boş suyla mı yıkayacağız ya :(