Kızım 3-4 gündür ateşle uğraşıyor bu son 2 gün 39.5 a kadar çıktı doktora gittim pedifen ile calpol u sırayla ver dedi antibiyotik yazdı boğazları iltihaplı ama bu ateş geçemedi ilk kez 37.1 i gördüm ama yine yanıyor kısa giyse üşüyor uzun giyse yanıyor napıcam ben ya