brvnkr Merhaba canım kan testi alındı kan testinde bir sıkıntı yok Sadece D vitamini ve b12′nin eksik dedi vitamin yazdı Probiyotik Yazdı bunları kullan dedi dışkı testi alacaktı Vazgeçti sonradan anlamadım herkes de mukus vardır dedi ama hala geliyor mu kus mesela acaba makat çatlağım var oradan mı geliyor onu da anlamadım gaita testi almadı devam ederse bir daha gideceğim ki ediyor da zaten kafaya takma fazla dedi herkes de mukus vardır dedi sizde de mukus var mı acaba Çok kafaya takıyorum ya Ara ara karınım ağrıyor gazım oluyor söyledim de doktora zaten Bilmiyorum ya çok canım sıkkın bu duruma