Zeynepfatmamahmut El ayak hastalığı olmuş ağzında yaralar var emmiyor asla ağzına bile sürmüyor napıcam
binnur37 Zeynepfatmamahmut Yaraların geçmesini bekle canım acıyodur ondan emmiyodur kaç aylık Stres yapma akışına bırak .. Geçmiş olsun
Haylazbebekannesi Zeynepfatmamahmut çok geçmiş olsun bizde geçirdik beslenemediği için hastanede kaldık 3 gün Allah yardımcınız olsun
BuzluKahve Zeynepfatmamahmut 24 saat içerisinde hiç beslenmezse hastaneye gidin demişti doktorumuz. Emmedi. 1 gece hastanede kaldık
Zeynepfatmamahmut binnur37 10 aylık ama asla memeye yaklaşmıyor ne yapacağımı şaşırdım reddetmemiştir değil mi
Zeynepfatmamahmut Haylazbebekannesi beslenemediğini nasıl belli etti biz zorla yediriyoruz ama sütte içmiyor halsiz gibi de
binnur37 Zeynepfatmamahmut Yok yok canı acıyodur ondan emmiyodur benim kızımda oldu su bile içmezdi 1 hafta 10 gün sonra geçti yemeye başladı..
Haylazbebekannesi Zeynepfatmamahmut biz 2 yaşındaydık geçirdiğimizde hiç bir şey yemiyordu dudakları şişmişti ağzıda yaraydı
Haylazbebekannesi Zeynepfatmamahmut biz hastanede atlattık inşallah o raddeye gelmezsiniz serumla ilaçla ağzının içine sürülen bir ilaç vardı doktora götürdünüz mü
Zeynepfatmamahmut binnur37 ay inşallah yer biberon suluk sokuyor ağIna memeyi almıyor ama ondan korkuyorum