Bende 28 yaşındayım bana da aynısı oluyor bende bıktım artık gittim bir tanesi yaparız ameliyatı süreç biraz uzun olur dedi bir tanesi de yok çok kanar yok çok ağrır yok tekrar ameliyat olmak zorunda kalırsın falan diye göz korkutmaya çalıştı bende yaz sonuna doğru aldırmayı planlıyorum tavsiyem başka doktora da gidin bazıları sanki yetişkinle uğraşmak istemiyor gibi