Merhaba bayanlar bebeğim 13 günlük bir hafta yoğun bakımda yaptı orada biberonu alışmış mamayla lok lok içiyor mememden az süt geldiği için sinirleniyor yetmiyor mama takviyesi yapıyorum kaşık biberonla zor oluyor yardımcı olun lütfen zır durumdayım ne yapabilirim