Kuzuannesi_ Genelde forumda 14 ayda yürüdü dediler o tuttu , 18. Aydan sonra kelime çoğaldı dediler o da tuttu , 28. Ayda tamamen konuştu dendi şimdi onu bekliyorum doğru mu :) bir de konuşunca kendini daha iyi ifade edince bu ağlama krizleri azalır mı
Lolik Kuzuannesi_ 13 aylık yürüdü. 24 ay tam konuştu. 2yaş 9 aylık şuan her şeyi konuşuyor ama ağlaması bitmiyor hatta 2 yaşına kadar canı yandığında bile ağladığını bilmem çok çok nadir ağlayan bir çocuktu şimdi her şeye sinirlenip bağırıyor 😮💨
gokceege Kuzuannesi_ oğlum 23 aylık konuşması açıldı kendini daha iyi ifade etmeye anlatmaya başladı önceden böyle değildi ve çok hırçındı gerçekten faydası oluyor hırçınlıkları gidiyor 🙂
Ayseee12_ Kuzuannesi_ benim bebeğim 13.5 aylık da bi kac gundur biz ayakra birakinca 5 6 adim adiyo yada ama jendi kalkamiyo bu normal mi.
Kuzuannesi_ Lolik sizinki geç başlamış aglamalara bizimki bir buçuk yaştan itibaren sendromda inşallah tez biter 😅
Kuzuannesi_ cikolatahurma maşallah:) bizimki de 2 yaşında kelimeleri var ama tamamen konusmuyo genelde ağlıyo
Lolik Kuzuannesi_ 18.ayda 2 yaş sendromları başlamıştı ama çok ağlak değildi 2.5 yaşla birlikte 3 yaş sendromları başladı aman Allahhh
Ayseee12_ Kuzuannesi_ biryerden tutunup kalkiyo tabiki 10. Aydan beri her tarafa inip cikiyo tutunup kalkiyo bu ara biz aykta biraminca 5 6 adim atiyo kendi basina
Kuzuannesi_ Ayseee12_ maşallah yavaş yavaş hızlanır yürümesi . Ama yerden direkt bizim gibi kalkamaz biraz büyümesi lazım