mom97X 1 yaşına basacak kızım. Son zamanlarda aşşıırrııı iştahsız, zayıfladı da biraz. Daha da zayıflamasından korkuyorum. Hiç bir şeyi sevmiyo, yese bile azıcık yiyo kafasını çeviriyor Napmalıyım bi yol gösterinn
hepyerdeyizz mom97X azciik bile olsa yiyorsa verin yesin bide tatsız tuzsuz şeyler veriyosan normal ben bile sevmem onları 🥲😬
yorunc Hava sıcak olunca çoğu çocukta iştah azalması oluyor. Ben az yediğini hissettimde küçük kaplara koyuyorum parkta falan yediriyorum. Ya da pencereye çıkıp kedileri izlerken ağzına tıkıştırıyorum mecbur. Birde pipetle birseyler içmeye alıştırın mutlaka. Yulafı, kabak çekirdeğini öğütüp muzlu süt yapıyorum biraz da bal koyunca bir öğün oluyor oyuncak oynarken falan bitiriyor genelde. Makarna pilav seviyorsa et suyuyla yapın ev yoğurdu koyun yesin bir ara hep makarna verdim yedikçe iştahı da arttı biraz anam babam usulü de iyidir yani :)
mom97X yorunc benimki meyve ve yoğurt sevmiyor. Çorbalarını et suyuyla yapıyorum. Makarna filan verirken de hep ağzından çıkarıp eline alıp tekrar sokup yiyor onu da yeni huy etti kendine
hepyerdeyizz mom97X Şeyden deidm Yok tadım vs diyip öyle oneriyorlar ya genelde 😂Azda olsa sevdiği şeylerden ver ya da önüne koymuyosan önüne köy kendisi yesin bide üstüne çok düşme düşünce inat ediyorlar iki yaş oğlum üstüne düşünce yemez vermeyince mama diye mutfağa götürür gider 😂🫠
mom97X hepyerdeyizz yok ben et suyuyla yaparım her çorbasını. Tuz da atarım. Meyve ve yoğurt hiç sevmiyor maalesef. Üst dişleri yeni çıktılar ondan mı acaba anlayamadım