Oğlum bana çok düşkün. Eşimlede oyun oynarken iyidir ya da istediklerini yaptırırken vs ama çoğu zaman ne öptürür ne sevdirir. Geldiği zaman gelme der, sabahları git der kendini öptürmez. Hep zıtlık yapar eşime. Bu geçici bir süreç midir yaşayan oldu mu acaba🥹 Sonuçta babası ve çocuk üzerinde bi ağırlığı olması gerekir ilerisi için kalıcı olucak diye korkuyorum. Ama benim lafımı dinler sadece babasını asla dinlemez, yani benden daha çok çekiniyor