Kızım 14 aylık 7 kilo doktorumuz beslenme terapistine gitmemizi söyledi kızım asla katı ve tanecikli yemiyor sadece su içer inanılmaz iştahsız sürekli kilo kaybediyor her şeyine bakıldı kanları normal ama kilo alamıyor tavsiye ettiğiniz memnun kaldığınız beslenme terapisti var mı ? Ya da gerçekten gerek var mı sizce fiyatları da yüksek baya