14 aylık kızım kurban bayramında ateslendi acile gittik bogaz enfeksiyonu dendi antibiyotik kullandık 5 günlük hastalıkla birlikte iştahı tamamen gitti bugün 6. Gün asla yediremiyorum çıldırmak üzereyim bir yandanda diş çıkartıyor hepsi karıstı bu iştah meselesi cok canımı sıktı yemesi düZelecekmi 😥