pivpivpivahmedmuhsin evet vardı onu da denemiştim hatta çok beğenmiştim vicco tamamen ortopedik hem görünüş hem rahatlık ikiside on numara ama asla olmamıştı ayakkabıları puf puf benim kızımda tombik ayak olunca ayakkabılar olmuyordu yarın igor deneyecem olursa alacam olmazsa crocs tan devam