yenianne9087 Kızlar 17 aylık kızım var bisiklet y da scooter almak istiyorum ama evimiz düz ayak değil pek, bisikleti iyi bir şey alıp scooteri daha uygun fiyatlı mı alsam kullananlar globber hakkında ki yorumlarınıda belirtebilir miii🤍
bircagoniko yenianne9087 ben katlanmayan modelini kullanıyorum 31 aylık oldu oğlum hala kullanıyoruz önüne ve arkasına sepet aldım çok güzel oldu
momas yenianne9087 globber bisiklet aldık önüne ve arkasına sepet aldık harika hafif bir ürün. Ben hep arabayla çıkıyordum resmen eziyet. Heryere globberla gidiyoruz parasına helal olsun
Betulsark Katlanan modeli ayak koyma yerinde çok sıkıntılı bacakları acıya bilir bende katlanmayan modeli var 5 yaşına kadar kullana biliyor markete giderken avmde falan çok rahat okuyor ben bide önüne küçük bir sert taktım atistirmalik koyuyor yada oyuncağını koyuyor gezdiriyor bide zil taktım çok seviyor bende arkasına salına eşyalarımı asa biliyorum. Scooter ise dışarıda kullana bileceğimiz bir şey değil sadece sitede oynarken eğleniyor onuda scoot and Ride aldım ondanda çok memnunm ikisinide 1 yaşından beri kullanıyor