Bebeğim mama+meme besleniyor doğduğundan beri. 6 aylık olduğunda ek gıdaya başladık. Tadımlarla başladığımız için verdiğim mama miktarını hiç değiştirmedim. Ama şimdi 7 aylık oldu, hala tadımlara devam etsekte menülerimiz daha zengin artık. Aynı miktar mamayı verdikçe ek gıdayı az yiyor gibi hissediyorum. Tamamen emziriyor olsam ek gıda sonrası kendisi doyana kadar emer ama mamayı doysa bile içmeye devam ediyor sonra ya kusuyor ya huzursuz oluyor. Bu nedenle mama miktarını azaltmak istiyorum ama aç kalmasından da korkuyorum.
Şuan 7 ay 2 günlük. Günde 720-800cc arası mama içiyor.
Sizler nasıl yapıyorsunuz? Günde kaç cc mama veriyorsunuz? Mamadan ne kadar sonra ek gıda veriyorsunuz? Ek gıdadan ne kadar sonra mama veriyorsunuz?