Evet canım 2 ay 11 gunluguz artık konuşmalara tepki veriyor gülücük veya sesler çıkararak. Gözle takip başladı ve beni artık başkalarından ayırt edebiliyor . Birinde ağlayınca ben kucağıma alıyorum susuyor.
Bu zamanlar çok tatlı nasip olur inşallah her ayın başka güzelliği var iste🐣😊