Feyekum Hiç korkmayin herkes bu süreçten geçiyor.Size tavsiyem çocuğunuzu diğer çocuklarla öğretmeninizi diğer öğretmenlerle kıyaslamayın.Ogretmeniniz sizi her konuda yönlendirir zaten.Elbet öğrenecek üç ayda olmazsa altı ayda 😊Genelde ilk dönemin sonu gibi okuma yazma bitiyor.İkinci dönem için bol bol hızlandırma çalışmaları yapıyorsunuz.