Kızlar konu kimi icin hassastir bakmak istemez diye cinsellik basligini da etiketledim. ben doğumdan 4 ay sonra regl olmaya başladım. Günlerim 1 şubat/28 şubat/3 nisan/5 mayıs olarak ilerledi. Bu ay olmadım. Przv ile korunuyoruz kendimizden eminiz ama hani insanoglu olurya.. przv hep kontrol ederiz sızma vs var mı diye. 3-4 yıl cocuk düsünmüyoruz tabi nasipp 🫠 bu ayın 11 i oldu hala tık yok. Test aldım dün 3 tane 3ü de negatiff. Dogum sonrasi böyle düzensizlikler oluyor mu bu ay olmam bidahaki ay olurum gibi yada ne bileyim test icin mi erkendi