wigglytuff anladım her bebek aynı olmaz elbette geçecektir.
Yemek yerken sizinle beraber Dursun sizi izlesin. Artık 1 yaşına gelmiş Kendi yediklerinizden verebilirsiniz. Belki ona özel olarak pişirildiği için sevmiyordur. Ama yemek sofrasında yemese bile sizinle beraber otursun.
Bir de uyandığında emzirmeyin, her öğünde önce yemek sonra emzirme olarak ilerleyin