turuncuk Sorum başlıkta sevgili anneler yardımcı olur musunuz bugün tam 1 gün oldu göğüslerim çok şişiyor ara ara elimle ovuşturup sütü akıitıyorum çok canım yanıyor akıl akıldan üstündür bana bir yol gösterin bu durum normal mi ya da ne yapmam lazım
[silindi] turuncuk goguslerin sismesi gayet normal el ile sagim yapip bir fincan adacayi icersen sutun yavas yavas kesilir
One-life turuncuk ben sağımı şöyle yaptım 2. Gün 4-5. Gün bir hafta sonra ve her davasında daha az sağarak ilk sağımda 100 cc kadar sonra 50 cc sağarak. Çok ağrı yaptı günlere yayarak azalttım sağım yapmadan rahatlamadı. Bide birden mi kestiniz emzirmeyi. Ben bir hafta on gün kadar gündüzü sonra uykuya dalarken emzirmeyi daha sonra da geceyi kestim. Birden kesmek bebek için de sizin içinde zor olur. Hatta uzmanlar 1 aya yayarak öğün öğün kesmeyi öneriyo.
nesrinarelll turuncuk Normal ilk günler ağrı ve ateste oluyor şişlik için lahana yaprağı iyi geliyor agriyida hafifletyor
[silindi] turuncuk evet benim asiri sutum vardi 3gunde kesti burdan arkadaslar yazmisti banada ic diye 😊
Alpagu Bizim bugün 5.günümüz ilk 3 gün benimde çok şişti elimle sağıyordum 2 gündür bıraktım sağmayı ve şuan hala biraz şişlik var ama ilk günlere göre değil geçecektir
turuncuk One-life öyle denedım ama ne care cok daha üstüne düştü görmenız lazım sanki anlamış gıbı olmadı yapamadık 1 hafta perısan oldum baktım olmuyo bırden kesmeye karar verdım tabı oda kolay olmadı önce ben kendımi hazırladım cunku benım içinde zor😞
One-life turuncuk bizde çok zorlandık bu kadar uzun süre meme isteyen bi bebek daha görmedim sabahlara kadar ağladı 10 gün babasıyla yattı ondan sonra biraz daha unuttu. Hala arada ağlıyo em em diye bir ayı geçti