Merhaba benim bebeğim 8.5 aylık desteksiz oturabiliyor global 10 aylıktan itibaren konur yazıyor ama ben artık zorlanıyorum bebek arabasıyla tek başıma ve kanguru zaten ağır geliyor artık takamıyorum globberla çıksam bir sorun olur mu yani ne gibi bir sorun olabilir ki