Kız bebeğim 2 aylık. Genişliği 4 ve 7. İdrar tahlili istedi ama o poşet kısmını ya biz yapamadık ya da bebeğim idrarını yapmadı. İdrar tahlili yaptırmadık. Nefroloji doktoru enfeksiyon yoktur muhtemelen dedi. Bebeklerin çoğunda görülür dedi bende araştırdım erkek bebeklerde daha çok görülüyormuş