Rabia_kk bu tamamen genetik meselesi 44 kilo ile hamile kaldm 64 ile doğuma gittim ilk 20 gün çok ödemim vardı hala doğum yapmamış gibiydim 40 ım çıktıkdan sonra 56 kiloya düştüm bebeğim şuan 2 ay 24 günlük 52 kiloyum sezeryan doğum yaptım çok az göbeğim var doktorum korse önermediği için kullanmadım biraz daha zaman geçsin mekik le o göbekde gider die düşünüyorum . Normal doğum yaparsanız doğum sonra göbeğinizi sarın o şekilde daha çabuk gidiyo