rasaeom ben de bir kolik bebek annesiyim. Hem de cok fena kolikti bebeğim her akşam aynı saatlerde ağlardı nefessiz kalırdı artık ağlamaktan o derece. Neyse biz 6 saatlik bir araba yolculuğuna cıkmak zorunda kalmıştık. Aman Allahım hayatımın en zor en bitmek tükenmek bilmeyen yolculuğuydu yani canım çıksa da kurtulsam ya da bebeğim artık sussa diyordum kan ter içinde kaldığım bebeğimi ne yapsam da susturamadığım (kolik haliyle) beni mahfeden bi yolculuktu. Bak hala hatırladıkça tüylerim ürperiyor. Yani sana tavsiyem mecbur değilsen Asla asla aslaaaaaa kolik bebekle uzun yolculuğa çıkma. 4-5 ay arasında düzelmişti rabbime şükürler olsun