Kızlar merhaba benim kızım bu sene anaokuluna başlayacak şu anda da evde aşırı sıkılıyor resmen arkadaş istiyor yaz okulu olarak devlet ana okullarında hizmet veriliyor mu biliyor musunuz ya da başka bir alternatif var mı Özeller çok pahalıdır muhtemelen oraya gönderemem de