tospikannesi_ Kızlar arabamız var altımızda eşim şuan değil ama bir sonraki yıla değiştirmeyi düşünüyor kenarda 120 kadar ekstra birikim var yaza kadar da yapmayı düşünüyor. Ama birden aklına takıldı bu tarz birşeye mi girişsek diye sizce bu zamanda mantıklı mı
sarmaliklahana tospikannesi_ eminevim le ev araba aldık. Organizasyon bedeli %12 falan alıyor suan değişmediyse. Kredi çekip faiz demekten mantıklı. Ödeme yapamatacagınız zaman dondurma yapabiliyorsunuz. Ev için biraz riskli çünkü sana sır selene kadar ev fiyatları değişiyor ama 3-4 milyon için yüksek ödemeli girersen cabuk cıkıyor. Mantık şu aslında ektiğin tutarın yarısı ödenince bir kaç aya cıkıyor kurada.
Acu_ tospikannesi_ hepsini bilmiyorum tabi nasıl prosedürleri ama ama biz geçen ay eminevime girdik. Bize mantıklı geldi yani. 35 binn peşinat ödedik 25 bin ilk taksit le başladık. 60 bin vermiş olmuştuk yani ilk ay. Sonraki aylar 25 bin taksitle aralığa kadar ödeyeceğiz aralıkta 500 bin ödeme yapcaklar bizw araç alıcaz. 20 ay ödeme olacak toplamda ödeme bitene kdrda eminevim araca rehin bırakıyor. Bankalar nerdeyse iki katı faiz alıyor
tospikannesi_ sarmaliklahana araba için girmeyi düşündü eşim bana mantıklı gelmedi ama onun aklına takılmış şuan mevcut arabamız var ama seneye değiştirmeyi düşünüyor şuan kenarda 120 bine yakın birikmiştir mevcut eşime dedim her maaşta 1 çeyrek bir gram atsan yada ayda bir çeyrek atsan feln 1 yıl sonra değiştirecek kenarda birikir diye ama o acaba girişip oraya mı ödesek diyor
sarmaliklahana tospikannesi_ elinizde bir araba varsa bence mantıksız. Çünkü katılım payı havaya gidecek para olur. Onu mecbur vereceksiniz çünkü. Onun yerine biriktirip altın seklinde. Seneye kendi arabanızı satıp yüksek model almanız daha mantıklı bence 🙄
hilalasenasc Eğer kurasız sisteme girme imkanınız varsa o şekilde mantıklı oluyor taksitler biraz fazla oluyor ama birkaç ay içinde paranı yatırıyorlar. Biz ev içni girdik bin pişman olduk valla kura çıkmıyor bir türlü ev fiyatları da uçtu kaldık öyle
tospikannesi_ sarmaliklahana bende öyle düşünüyorum eşimde acaba girsek mi bu tür şeylere diye düşündüm o yüzden sordum buraya
sarmaliklahana tospikannesi_ sıfırdan alsaydınız evet alın derdim ama elinizde zaten bir araba var onu yenilemek için mantıksız.