nurseli066 Kızlar kayınbabam uçuklu dudağıyla bebeğimin kafasından ve kolundan öptü. Sabunlu suyla yıkadım. Bebeğim 4.5 aylık. Burda okuduklarıma göre yüzünden öpmese bişey olmaz diyolar da yinede içim rahat değil.
kirmizibalikbeachte nurseli066 Allah kayınpederine akıl fikir versin. Keşke uyarsaydın. Bilgim yok üstte kalsın 🙏🏻
esmaugurrr MKmoms24 iyi bari ay bende ufacık bir kızarıklık olsa uçuk sanıyorum ama galiba ateşli uçuk olmazsa bulaşıcı olmuyormuş